contact

Vragen? Bel ons gerust

020-2380373

Gesloten

Veelgestelde vragen

Vragen Van de bovenste plank

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Van de bovenste plank werkt snel en super simpel:
Stap 1. Selecteer je keuze.
Stap 2. Geef aan voor hoeveel mensen je de borrelplank wilt bestellen.
Stap 3. Vul je persoons- en adresgegevens in zodat wij weten waar het geleverd moet worden.
Stap 4. Kies je gewenste bezorgdag.
Stap 5. Tsja, betalen moet ook gebeuren. Kies de betaalwijze die je het makkelijkste vindt: per bankoverschrijving, via iDEAL, met creditcard of op rekening, wel zo makkelijk.
Stap 6. Controleer je gegevens en klik op bestellen. We gaan meteen voor je aan de slag!

Wanneer moet ik bestellen?

Plaats je bestelling minimaal 2 dagen voor je geplande borrelmoment. Wat je vandaag voor 12:00 uur bestelt, wordt morgen klaargemaakt en de dag erop geleverd. Al onze producten worden dagelijks vers ingekocht, zodat jij altijd geniet van heerlijk verse borrelhapjes.

Kan ik een bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ben je iets vergeten, wil je nog iets extra’s toevoegen of is er helaas iets tussengekomen en moet je de bestelling annuleren? Vervelend, maar dat kan gebeuren! Stuur een mail naar info@vandebovensteplank.nl of neem direct contact met ons op via telefoonnummer 020-2380373 om je wijziging of annulering door te geven.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt je bestelling op vier manieren betalen: per bankoverschrijving, via iDEAL, met creditcard of betaal op rekening, wel zo makkelijk.

 

Bezorging en ophalen

Waar bezorgen jullie?

Standaard leveren wij alleen de borrelplanken in Amsterdam. Wil je je borrelplank graag buiten Amsterdam geleverd hebben? Neem contact met ons op via info@vandebovensteplank.nl of 020-2380373. In overleg is er veel mogelijk.

Gratis* bezorgen of bezorgkosten?

We bezorgen iedere dag, maandag t/m zondag tussen 8:30 en 18:00 uur. Dit is veelal gratis. Heb je specifieke wensen voor het bezorgmoment, geef dat dan even aan ons door bij je bestelling. Hiervoor wordt wel een vergoeding in rekening gebracht. Deze is al volgt:

08.30 - 11.00 uur € 12,50
11.00 - 14.00 uur € 12,50
14.00 - 16.00 uur € 15,00
16.00 - 18.00 uur € 15,00

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling geleverd wordt?

Ja, je kunt zelf bij je bestelling aangeven op welke dag de bestelling geleverd moet worden. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Elke bestelling die voor 12:00 uur is gedaan is wordt binnen 48 uur geleverd. Dus bestel je op woensdag voor 12:00 uur, dan is je plank op tijd voor de vrijdagmiddagborrel.

Kan ik ook nog voor vandaag bestellen?

Heb je onverwacht visite of is er last-minute een borrel gepland en wil je vandaag nog een borrelplank laten bezorgen? Stuur een mail naar info@vandebovensteplank.nl, of nog liever: bel ons op 020-2380373. We laten je meteen weten wat er mogelijk is.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Binnen Amsterdam wordt alles met zorg door onze eigen chauffeurs afgeleverd.

Hoe worden mijn producten geleverd?

Alle producten die gekoeld moeten zijn, bijvoorbeeld kazen of vleeswaren, worden in speciale EPS koelboxen verpakt. Dit zorgt ervoor dat de producten onder de 7 graden blijven. Alle droge producten worden bezorgd in speciale kartonnen dozen. Zo kunnen wij de hoogste kwaliteit garanderen.

Wanneer worden de planken en toebehoren weer opgehaald?

De planken en toebehoren worden op de eerste dinsdag of donderdag na levering tussen 8:30 uur en 17:00 uur weer opgehaald.

 

Producten

Hoe garandeert Van de bovenste plank een consistente en goede kwaliteit van de producten?

Van de bovenste plank staat voor kwaliteit. Wij kiezen onze leveranciers zorgvuldig en werken uitsluitend samen met puristen die, net als wij, streven naar het beste van het beste. Duurzaamheid en eerlijkheid staan daarbij hoog in het vaandel. Onze producten worden met maximale zorg behandeld, vanaf het moment dat wij het inkopen tot aan het moment dat het bij jou geleverd wordt.

Zijn jullie leveranciers biologisch?

Wij streven altijd naar producten van de beste kwaliteit. Waar het kan, werken wij met biologische gecertificeerde bedrijven.

Hoe worden mijn producten verpakt?

Alle producten worden gevacumeerd of geseald geleverd. Producten die gekoeld moeten blijven, worden verpakt in speciale EPS koelboxen om ervoor te zorgen dat alles onder de 7 graden blijft. De droge producten worden verpakt in speciale kartonnen dozen. Bovendien is alles al hapklaar gesneden. Het enige wat jij nog hoeft te doen is alles uitpakken en op de borrelplank leggen. En het borrelmoment kan beginnen.

 

De borrelplank door een borrelpurist op laten maken?

Een borrelpurist is een specialist die weet hoe je de perfecte borrelplank opmaakt en eventueel aanvult. Bovendien geeft de borrelpurist meer achtergrond informatie over de producten.

 

Heb je een klacht?

Ook wij kunnen weleens volkomen de plank misslaan.
Wij lossen je klacht graag voor je op. Het snelste is wanneer je contact op neemt met Jorik Boerstal.